Успешното ни и дългогодишно партньорство с нашите клиенти се основава на коректно отношение и компетентно обслужване.
Внедряване на софтуер
Обстоен анализ на клиентските изисквания, специфика на работа и бизнес процесите във фирмата
Изготвяне на план за внедряване
Обучение на ключови и крайни потребители
Съдействие при мигриране на данните от стар софтуер
Помощ и консултации по подготовка и импорт на основна информация (клиенти, продукти, начални салда и т.н.)
Промяна на печатните бланки на документите създавани от системата съобразно нуждите на компанията (поставяне на фирмени лога, контактна информация и др.)
Създаване на нови типове документи в зависимост от нуждите на клиента
Поддръжка
Консултации и съдействие при работа с нашите продукти
Online поддръжка чрез отдалечен достъп през Интернет
Инсталация на софтуера (дистанционно през интернет или на място в офиса Ви)
Обучения на потребители на място при клиента или в офиса на Инфо Партнер
Съдействие при необходимост от прелицензиране на софтуера
Актуализация на продуктите
Постоянна оптимизация на предлаганите продукти и публикуване на актуализации
Навременно отстраняване на открити програмни грешки
Изготвяне на промени в следствие на промени в законодателството
Разработване на нови функционалности
Разработка и внедряване на нови модули по задание на клиента