Честo задавани въпроси

Фирмата ни има офиси в страната. Могат ли да се водят в програмата и да работят с Expecta?

Да. Expecta позволява регистриране на неограничен брой обекти на Вашата фирма. Всеки обект се създава в системата и се свързва през интернет към централната база данни. Повече за начина на организация на работата с отдалечени офиси / обекти може да прочетете тук.


Колко струва Expecta?

Лицензът на софтуера е на годишна база и включва актуализация и поддръжка. Продуктът се лицензира за брой едновременно работещи потребители с базата данни, а не според броя на инсталираните компютри. Цената му се определя и според използваните модули и функционалности. По този начин можете да планирате инвестицията си за реално необходимия брой лицензи.

Ако желаете да изготвим конкретно ценово предложение съобразено с Вашите нужди и изисквания, можете да се свържете с нас.


Поддържа ли се работа с касов апарат?

Expecta има възможност за свързване с фискални устройства (касови апарати и фискални принтери) на основните производители - Датекс, Дейзи и Елтрейд.


Може ли да свържем програмата със счетоводния софтуер на нашата счетоводна къща?

Да, възможна е интеграция с ползван от Вас или Вашите счетоводители счетоводен модул/продукт.

До момента сме реализирали връзка с по-популярните счетоводни продукти разпространявани на българския пазар, като Бизнес Навигатор, Ажур Л, Микроинвест Делта, Workflow и др. Необходимите документи могат да се подготвят и експортират в различни формати съгласно възможностите и изискванията на счетоводния продукт. Това спестява много време и усилия и изключва двойно въвеждане на документи в две системи.


Има ли възможност да се доработи "нещо" във Вашия софтуер, ако имаме мужда?

В случай, че фирмата Ви има специфични изисквания, можем да направим необходимите доработки с цел максимално улеснение и автоматизиране на процесите и начина на работа при Вас.


Има ли възможност да интегрираме търговско-складовия софтуер с нашия електронен магазин?

Да. Рaзработили сме приложение под формата на web service за автоматичен обмен на данни между Expecta и е-магазини, CRM системи, ERP системи или индивидуални разработки на трети страни.


Какво става ако ни се развали компютъра, на който е лиценза на продукта? Трябва ли да плащам отново лиценз?

Не, няма да се наложи да заплащате повторно лиценз. Достатъчно ще бъде да ни предоставите отдалечен достъп през интернет за да регистрираме отново системата и да възстановим базата данни от последния актуален архив, с който разполагате.


В цената на лиценза за 1 година включено ли е безплатно обучение?

Не. Услугите по внедряване (инсталации, обучения, подготовка и импорт на данни от стар софтуер) не са включени в цената на продукта.

Предлагаме предплатени пакети от услуги по внедряване на нашия софтуер. Наборът от извършвани услуги и план графикът за внедряване зависят от конкретния клиент и се определят на база неговите нужди и организация/структура.